wtorek, 15 maja 2018

Never Give UP!

Hejka 😍
Każdy z nas ma swoje hobby. Moim jest jazda konna 😊 . Jeżdżę już z jakieś 7 lub 8 lat 🤔?  Gdyby nie konie to nie wiem  co bym robiła ze sobą. Pewnie bym się strasznie nudziła. W swoim życiu spotkałam wiele wspaniałych koni . Między innymi mojego pierwszego konia , której już z nami nie ma... Padła na kolkę , był i jest nadal dla mnie wielki szok. Wiele razy miałam jechać do niej w odwiedziny ale zawsze mi wypadała praca,treningi lub  uczelnia... Ale nie o tym tutaj mowa. Chciałam wam powiedzieć abyście nigdy nie poddawali,żebyście trenowali dalej bo tak naprawdę bez porażek nic nie osiągnięcie.Porażki nas wzmacniają i motywują dalej.Wiele razy spadłam z konia (czasami te upadki nie były fajne...) ale się podnosiłam , ogarnęłam się , wsiadałam i próbowałam jeszcze raz.Sama widzę po sobie , że poprawiłam mój styl jazdy. Oczywiście nie twierdzę, że jeżdżę
nie wiadomo jak wybitnie i co ja to nie umiem.Po prostu wyeliminowałam na razie złe nawyki  i mam zamiar dalej ulepszać swoje umiejętności. Oczywiście brałam udział w paru zawodach i mam zamiar brać i odnosić sukcesy.Ale wszystko małymi kroczkami.Warto lepiej teraz odpuścić i skupić się na treningach i doskonalić swoje umiejętności. Między innymi moja dobra koleżanka przez rok lub dwa trenowała na siłowni i wystartowała w swoich pierwszych zawodach i ZWYCIĘŻYŁA! Później wzięła udział  kolejnych zawodach w Hiszpanii i znowu zwyciężyła w swojej kategorii bikini fitness. Ale oczywiście nie wolno się podawać w sporcie , jak i również w życiu. Jeżeli chcemy coś osiągnąć to musimy spiąć poślady i działać!🙌Tak jak mój chłopak zaczął przygodę z YouTube i oczywiście nie szło mu zbyt dobrze, ale w danym momencie przyłożył się do tego i coraz większe osiąga sukcesy!
Dlatego pamiętajcie zawsze o tym , że na początku nie będzie łatwo , ale będzie warto.Robicie to dla siebie , a nie dla innych.Zacytuje słowa mojego ukochanego taty , który dał mi wiele inspiracji bo sam trenuje sztuki walki i sam osiąga zwycięstwa podczas zawodów jak na swój wiek ,,Pamiętaj nie patrz się na innych , działaj na swoją własną rękę i działaj jak masz szansę " Także ziomku mój pamiętaj nie poddawaj się ! Na dole zdjęcia moje podczas treningu , można zauważyć że cosik poprawiłam w tej jeździe  .😉
Na dziś to tyle☝, mam nadzieje że moja notka wpłynie jakoś na was😄. Pamiętajcie nie poddawajcie się!Kolejny post już wkrótce😙Trzymajcie się i miłego dnia życzę! Cześć!💓
26 października 2014
    14 październik 2017













5 maja 2018












Więcej moich zdjęć znajdziecie na instagramie 👇👇👇 Zapraszam!💓
https://www.instagram.com/monia_sm/?hl=pl


10 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię konie :) choc troche sie boje ich zebow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z hobby jest tak, że nie trzeba się spinać, ścigać, marzyć, by być najlepszym. Hobby ma sprawiać przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię konie, chociaż wolę kucyki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ujęcia :) Przyznam że nigdy nie jeździłam konno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super motywacja :) , widać że robisz to co kochasz i tak trzymaj dalej !

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Ci cierpliwości i uporu, by po wielu upadkach dalej jeździć konno. Dajesz przykład, że warto próbować dalej, a oczekiwane rezultaty w końcu się pojawią ��

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach! Jeździłam konno w czasach liceum, chciałabym kiedyś do tego wrócić.

    OdpowiedzUsuń