niedziela, 6 maja 2018

Wypadającym włosom mówimy STOP!


Hejka 😍

Z rok temu miałam problem z włosami , ponieważ cały czas mi wypadały . Najbardziej mi zaczęły wypadać przez stres w szkole ponieważ matura była tuż tuż. Oczywiście to nie była również wina stresu ale jak i nie odpowiedniej diety , suszenia włosów , kręcenie włosów raz na jakiś czas. Zaczęłam jeść tabletki z witaminami ale nie dawały mi żadnego efektu. Dlatego zaczęłam szukać różnych produktów w różnych sklepach . I oto znalazłam produkty , które mi pomogły. Oczywiście włosy mi wypadają , ale nie w takich ilościach jak kiedyś.Pamiętajmy o tym również , że każda z nas ma inne włosy i mogą reagować różnie do danych produktów.



1.Jantar:
Był moją pierwszą wcierką i do tej pory ją używam.Oczywiście efekty pojawiły się po 2 tyg. Odżywka ta ma bardziej za zadanie przyśpieszanie jak i pojawienie się nowych włosów oraz ich odżywianie.Dzięki składnikom , które zawiera poprawia stan skóry oraz odżywia cebulki.Aby efekty były widoczne należy stosować wcierkę regularnie.Ja zawsze używam ją na noc w te miejsca , gdzie chce aby rosły nowe włosy.






2. Argan Oil Joanna:
Próbowałam już wiele olejków do włosów i żaden produkt nie dawał mi takich efektów jak ten ! Olejek ten można używać nawet po stylizacji włosów lub nawet po umyciu. Rozprowadzam go na całe włosy , ponieważ lepiej się rozczesują. Dzięki niemu włosy są miękkie i nawilżone! 








3.Maska Drożdżowa Babci Agafi:
Jest to (moim zdaniem) najlepsza maska do włosów Babci Agafi. Oczywiście są różne maski z tej firmy ale ta jest najlepsza!Przyśpiesza wzrost włosów , unosi lekko włosy u nasady , ułatwia rozczesywanie włosów , hamuje rozdwojenia końcówek , wzmacnia włosy oraz przeciwdziała w wypadaniu ich . Włosy również pachną jak drożdże po jej użyciu. Maskę należy używać na lekko wilgotne włosy , rozprowadzić na cala długość włosa i pozostawić na 1-2 min. Maskę tą kupicie w sklepach zielarskim i nie których drogeriach. Więcej produktów z tej firmy w następnym opisie ! 















4. Szampon ultra color system Joanna:Pewnie znacie dobrze ten szampon. Jeżeli nie to już wam mówię o niej. Szampon ten zawiera składniki ochronne i wzmacniające włosy.Dzięki składnikom dodanym do szamponu eliminuje odcień żółtego blondu, zyskując blask i wymarzony chłodny odcień.


Na dziś to tyle moi kochani😍 , mam nadzieje że wam pomogłam. Oczywiście próbuje nowych produktów i może zrobię wpis o tym czy pomogły mi inne produkty czy nie 😉. Możecie również w komentarzach pochwalić się jakie inne produkty pomogły wam .Miłego dnia i do zobaczenia , wkrótce 💓

9 komentarzy:

  1. też mialaM pproblem z wypadajacymi włosami... wychodziły garściami i nagle z dnią na dzień przestały wypadac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jantar to klasyk, mi tez bardzo pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze wszystkich produktów znam tylko szampon.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej masce drożdżowej...na pewno się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jantar świetny, chyba najlepszy kosmetyk za naprawdę niewielkie pieniądze .

    OdpowiedzUsuń
  6. Maska drożdżowa mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować ten Jantar. Kojarzy mi się, że to kosmetyk z dawnych lat? A może się mylę.

    OdpowiedzUsuń
  8. O też używam Jantar na zmianę z Dermena i w takim duecie świetnie się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  9. Jantar moja ulubiona marka do włosów już od paru ładnych lat:)

    OdpowiedzUsuń